Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Pytania i odpowiedzi.

Pytania i odpowiedzi.

 

Czy przy zamówieniu muszę założyć konto?

Nie ma konieczności zakładania konta, ale będzie nam miło, jeśli to zrobisz jak założysz u nas konto. W zamian będziemy Cię informować o pojawiających się nowościach i atrakcyjnych rabatach.


 

Czy po zakupie wysyłamy potwierdzenie złożenia zamówienia?

Tak, zawsze wysyłamy potwierdzenie zamówienia na podany adres mailowy


 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Realizacja zamówienia zajmuje od kilku godzin do 3 dni roboczych w przypadku zamówień z grawerem.


 

Jakie mamy formy płatności?

Sprawdź metody płatności.


 

Jak można się z nami skontaktować?

Telefonicznie, mailowo lub przez komunikator na stronie.


 

Jak można przesłać tekst do grawerowania?

Tekst graweru można podać podczas składania zamówienia lub przesłać drogą mailową.


 

Na jakich materiałach grawerujemy?

Głównie grawerujemy na biżuterii, drewnie, szkle, laminatach, itd.


 

Na jakich urządzeniach pracujemy?

Używamy grawerki mechanicznej oraz Lasera Ls 900 Gravograph.


 

Czy istnieje mam możliwość zwrotu produktu?

Oczywiście, wszystko jest opisane w zasadach odstąpienia od umowy.


 

Czy jest możliwość wymiany zakupionego produktu?
 

Tak, przed wysłaniem przesyłki należy nas powiadomić o chęci wymiany. Do zwrotu należy dołączyć wszystkie pozostałe dodatki otrzymane dodatki, takie jak certyfikat, paragon, opakowania itd.


Przejdź do strony głównej
Naszyjniki
 Biżuteria złota
 Biżuteria srebrna
Brylanty
Zegarki